SNÖOVÄDER

Usch vilket väder! Var ut en sväng för ett tag sedan och vilkade hejdå till Vanessa och sedan så var jag iväg och lämnade bilen som jag hade i helgen till Ida. Efter det så bestämde jag mig för att promenera hem från Ida, i snöstorm. Huvva!
Det är så hemskt att det aldrig kan bli vår.
Men det kan ju faktiskt vara så att snön som kommer nu kommer för att ta bort den gamla snön.. Hoppas hoppas! Snart ska det då i vart fall vara vår och sedan efter det kommer ju.. SOMMAR!! herre gud så man längtar tills det blir sommar,sol och massa bad!

Innan Vanessa åkte idag, satt vi och planerade på en resa. Vi kom fram till att vi kanske skulle ta och åka en sväng till Alanya (Turkiet) under två veckor i slutat av juni, början av augusti. Skulle inte sitta fel va?.. hehe.. KUL!. 
Just nu känner jag i alla fall att det är ganska så långt bort jag vill först och främst ha mysig vår och sedan kommer det bli mycket mer funderingar kring resor osv.




Skulle inte skada va?!




By night.. Inte illa!
Skulle åka dit imorgon om det gick, utan att tveka! haha

 



Kom ihåg mig?