SÖRGÅSTÅRTATONIGHT

Tårtan var superb! nu blir det nog att fixa i ordning allt för festen på löradag, kommer en hel del folk! Men jag känner att jag borde röra på efter den här dagen.
På morgonen vakande jjag typ vid elva tiden och efter det så blev det frulle och sen åkte vi iväg till morbror, vart vi åt lunch och sen hem för middag.. Haha! Så har i stort sett min dag sett ut, heeeemsk! jag vet!. Ja ja men ibland får man faktiskt frossa lite granna. hehe.. Jag tror att det får bli några övningar innan sängdags.
nu ska jag gå och kolla om det behövs någon hjälp i köket. ni vet singalesisk fest, it´s all about the food.. haha! Men härliga är dom! Hoppas att ni haft en bra dag och att kvällen fortsätter på samma sätt! Kram

hoppas du har skoj:)

gumman kolla om du kan fixa pengarna för skorna innan fredag, vore jätte bra. puss!

Hej gummsi! Fick slut kosing på mobilen igår så jag svara här istället. Jo det vart grillparty hemma hos oss igår. Alla gick ut förutom jag och Simon. Det var roligt så länge det varade. Hade sån ångest på kvällen att jag bestämde mig för att stanna hemma. Och jag som var mest sugen på att gå ut och dansa. Får ladda inför reprisen istället ;-p Jag har fortfarande ångest och det är så sjukt obehagligt. Men det känns bra att veta att det går över. Men jag tycker det borde gått över för längesen. Hm..

Hur är det med dig? Har du det bra i Stockholm? Hur gick det med intervjun? :)

Jag kommer nog till Boden under påskveckan om jag nu inte åker till Vittjokk med kusin Emma. Hon kanske ska jobba och hon får veta det till vecka om hon ska det eller inte. Annars packar jag om väskan (byter ut snowboardkläderna mot glitter&glamour-klänningarna) ahahah :P Skulle verkligen vara jättekul med en repris :) hihihihi!! Kram på dig gumman och ta hand om dig!




Kom ihåg mig?