UT I SOLSKENET NUNUNU

Nu ska jag äntligen snart få ta mig ut i Solskenet! HÄRLIGT! jag tror att jag skippar bussen och tar istället en HÄRLIG promenix i finvädret. Jag har nu väntat sedan 10 på att få komma mig ut.. Haha!
Jag har suttit och sett på det senaste och sista avsnittet av the city. SISTA! tråkigt värre men skit bra var det och längtar
redan tills de kommer nya avsnitt vilket jag tror kommer ta ett bra tag, tyvärr.
Men då börjar ju istället the Hills, men jag vet inte jag tycker som att det är snyggare people i the city och snyggare kläder så jag tror faktiskt att jag röstar på att the city är bäst.
Det är nog bara jag com tycker det dock. Åh jag blev såå irriterad på olivia så jag ville bara skrika rakt ut och sen sammtidigt så vart jag så ledsen och ville bara gråta när whitney pratade med jay. USCH! Älskar the city! Jag rekomenderar att ni ser det om ni inte gjort det och passa på nu medans det inte går så hinner ni tills det börjar igen (http://mtv.com) LOVE IT! Nu ska jag snart dra. Ha det super! Puss



Kom ihåg mig?