VILLUT

Nu sitter jag här hos Vanessa och ingen är hemma, jag har ingen nyckel så jag kan inte lämna huset.. Jag vill ut!
Men nu får jag helt enkelt ta och göra det bästa av situationen.
Jag hade tänkt börja med att se twlight om jag fattar hur man gör här för att slå igång det och efter det ska jag göra mig i ordning och hoppas på att någon har hunnit komma hem tills dess. Sen drar jag mig in till stan!
Jag vill bara komma ut i vårvädret nu känner jag.
Jag vet, det är lite tråkigt att läsa min blogg just nu eftersom att jag inte lägger upp så mycket bilder, älskar själv att läsa bloggar som ägs av folk som lägger ut mycke bilder.
Men det är bara lite svårt just nu eftersom att jag inte har med mig min sladd till kameran, men jag lovar er, så fort jag kommer till Norrtälje så ska jag lägga in lite härliga vårbilder från stockholm. Jag tror faktiskt att det blir en sväng till norrtälje imorgon. Lyckades även glömma min laddare till mobilen där.. Mm jag vet, lyckas med det omöjliga och så är det alltid. Nä, nu vill jag ut känner jag! jag skippar nog twiligt och går över till att göra iordning mig med en gång!
Ha en superfin dag. Det är inte allt för vackert väder här i Stockholm idag ser jag så jag hoppas på att ni har det finare;) Kram på er!



Kom ihåg mig?