MYROR I BRALLAN

Hojja nu har jag myror i brallan här!! Blev ingen hockey today. Jag har inte gjort något på hela dagen sedan jag kom hem. Eller jag har hunnit med att städa och ta en dusch och så men jag har inte GJORT något. Hoh! Få se vad Brallan hade tänkt göra lite senare.. Det var länge sedan jag var hemma så här länge. Jag vet att jag alltid skriver att jag inte gjort något och att jag är uttråkad men då brukar jag oftast överdriva en smula men nu är det på riktigt här!

Imorgon blir det i vart fall att åka och shoppa lite i Luleå, var ett bra tag sedan sist. Så nu är det dags! Hehe
Jag behöver Massa mysiga kuddar, kläder till helgen och lite grejer till halloween sen är det klaaart!.. hehe

Nu ska jag nog klä mig.


 Ha det bra! 





En ofirrad drud
som även skulle behöva firra naglarna ser jag nu.. Haha




Kom ihåg mig?