TERVE TERVE!

Päivä!


haha ooh så finsk jag har blivit nu!
Nu jäklar är man tillbaka i "storstan".. Måste erkänna att jag saknar Gällivare.. haha.. Och "mormor" och "morfar" kommer jag säkna som jag vet inte vad!.. Huvva. Dom är så galet säta!

Men nu är jag tillbaka hemma igen.. Jag kan bara säga så här, det blir hårdbantning som gäller hela veckan ut.. Oj oj oj vad dom har proppat i oss mat. Rullar fram.
Men vi har då haft det galet trevligt där borti Gällivare med mat, utgång och mys!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan packa upp lite grejs sedan är jag på G igen
Nu råkar det vara så att ja har vart då klantig och inte tatt kort där borta typ för att jag har trott att jag inte har haft med mig kameran.. Det känns lite svårt att blogga nu när man vart borta så här men kommer snart igång igen.. Haha

Ha det fin!

Välkommen hem ^^




Kom ihåg mig?