NY KUTTAD!


Ser en aning sliten ut today..
Skit fjantigt JAG VET! Men vad tusan!

Ny frisyr, eller ja det är ju itne precis så att vi aldrig sett mig i något liknande förr.. Haha. Men nu har ajg i vart flal fått den fixad efter att papi var med saxen i mitt hår så nu är det jämt och bra.. Nu ska det sparas ut lite lite inte för mycke bara lite så får vi se vad nästa drag blir.. Mohohaha!

Idag skulle mami komma hem från Sri lanka men jag vet inte hur det ligger till, hörde att planen itne flyger i norrbotten just nu på grund av vulkanutbrottet så vi får väl se när människorna behagar att komma hem.. Dom har inte hört av sig vilket jag tror att dom skulle gjort ifall att de inte blev som planerat.. Vi får an se.. Kul ska det bli i vart fall att få se dom igen och att få se alla bilder och vad dom shoppat.. Wohoo.. Hoppas dett går bra och att dom kommer idag!  Nu ska jag äta upp min middag som faktiskt idag består av torkade katrinplommon.. Muuummms! Det kan man bli gode spruttig i magen av, hahahaha galet roligt ord! Love it haha!!




Kom ihåg mig?