TIDEN RINNER IVÄG!





Lite torrshampo hade inte skadat på denna bild.. Haha!



Hurtegumman var på G!


Så nu kan jag känna lugnet flöda genom kroppen.. Haha jag är verkligen ingen poet om man säger så.. Haha! Nu har jag hunnit med ett två timmars träningspass poch sedan handlat lite nyttigheter som jag just tryckt i mig, avokado på hårdbröd med lite keso och örtsalt på.. Mmmm m! Det låter så fruktansvärt nyttigt när man skriver att man har tryckt i sig saker, låter som att man pressat i sig världens fettbomb.. Haha! Nu väntar en extremt härlig dusch efter några situps och sedan ska jag sussa så att jag är pigg och glad imorgon också..

På tal om pigg så skulle jag behövt firra frippan så att jag kanske skulle se lite piggare ut!
Hmm vad skulle man gjort för något kul. Tror att det blir något enkelt denna gång, men snyggt.. Hehe
Imorgon ringer jag 08nummer! Weeei!







Kom ihåg mig?