SEGMAYA

Idag blir jag nog sängliggandes i stort sett hela dagen så att jag orkar ta mig till stan imorgon och köpa mig något nytt till kvällen. Känns som att jag har mycke att göra imorgon. Men det känns bra eftersom att jag bara ska ligga i sägen hela dagen typ. Men imorgon är det som sagt andra bullar.. Jag känner lite att det börjar krypa i benen så jag tror ändå, även fast jag e sjuk att jag lite senare på dagen ska göra lite små övningar i alla fall, inget tungt bra lite lätta övningar. För inmorgon ska jag trycka i mig massa gott och sedan ska det drickas gott rött till. Idag gör inte jag middagen här hemma så vi får väl se vad det blir för en fettbomb.. Haha. Hojja just precis nu känner jag hur rastlös jag börjar bli! Men idag ska jag fasen ligga hela dagen kanske bara upp och tvätta lite och kanske göra lite situps i alla fall men inge mer. Där får det räcka!


Ha en superbra dag!



Kom ihåg mig?