2009 MOT 2010

Idag ska jag börja med mitt andra nyårslöfte ett har jag redan "avklarat" och det ska jag fortsätta hålla också. Jag brukar hålla mig till de jag säger och de jag vill brukar jag klara. Fast det skulle i och för sig alla göra bara de verkligen ville. Men nu är jag i vart fall inne på att börja med mitt andra.. Galet bra och galet kul!


Nu tänkte jag bjussa på lite bilder från året som gått, alltså 2009 till se sista minuterna av 2009.. Weei! hehe




Stockholm 2009.01.18
Min första chai latte.. Haha


Första gången jag klippte kort


Ola pratar vett i mig på Helenas 40-års fest
Det behövdes.. Haha!
Jag plus lagkamrat Josefin


Super härliga Pida
2009.05.30


Midsommar i Kalix.
Träffade på Marika mitt i allt


Lite 60-tal haha.. I samma veva fyllde lillebror 18
2009.07.04







Alanya 2009.08.21
Haha peace Sweden



Solades en hel del under rasterna i på Allén (jobbet)



Luleå kalaset next


Halloween 09




Ny frippa igen




Nyårsbilderna är på telefonen och den förstår vi oss inte på än.. haha!

Nästa äventyr blir not med barllan som ringde och sa att vi skulle åka utomlands så snart som möjligt och självklart är jag på! Weeei!!







Haha, jag gjorde nyss också en sån här ;D härliga bilder :) gillar rastsolandet ;)

Haha, men visst ;D illustrerade att jag är 18 xD




Kom ihåg mig?