FEELING SICK TODAY

Idag har jag inte rört mig ur fläcken.. Börjar bli ganska förkyld så jag har bar legat under täcket hela dagen och tänker nu bara gå och lämna tillbaka en film efter de ska jag ska mig en stooooor kopp te och sedan blir det att göra lite små lätta övningar. Sen är det det nog bara att kurera sig igen men en kopp te till..
Ingen händelserik dag precis.. Men imorgon kommer jag då inte kunna ligga still som idag jag känner mig hängig idag men på samma gång känner jag bara hur jag behöver röra på mig (myror i brallan) Så därför har jag ändå bestämt mig för att göra övningar eller kanske till och med hoppa lite hopprep..
Hopprep är så sjukt mycke jobbigare än vad man tror och det känns att det tar på kroppen sen är det ju faktiskt lite kul också. Den lilla flickan i en kommer fram igen.
Jag fattar inte hur man orkade hoppa i timmar när man var yngre utan att flåsa ihjäl sig nu gör man nästan de från de att man börjar hoppa och när man är klar med hoppandet så är man ju för tusan nästan död.. Hahaha!
Men alltså mitt lilla lilla schema för den lilla lilla stunden som är kvar av dagen, lämna tillbaka film, dricka te i mängder, göra övningar plus hoppa hopprep, duscha och sedan är det bara att lägga sig igen..

Ha en superbra dag! Kläder efter väder!



Kom ihåg mig?