MYSTISDAG MED FLICKORNA OCH FAVVO KAFFEDRINK



Tjohej!

Idag började jag dagen med att SPRINGA till min mormor för att hjälpa henne med ett ärende och då menar jag springa! fem minuter hade jag på mig att ta mig från mig till mormor som bor bakom coop.
Efter de gick jag hem i stort sett direkt efter gjorde mig iordning för en mysfika på stan med kära Sandström och Jessica.. Alltid lika mysigt sedan kollade vi läget i affärerna och alla hittade något nytt till helgen som kommer då et blir mysmiddag och utgång där efter.
Sedan blev vi bjudna på middag hos Jessica som inte ville släppa taget om oss.. Blink blink.. Haha!! Sedan gick jag vidare till mormor igen för att möta upp mami och gå och handla lite och nu sitter jag här och ska snart dra på mig tränings outfiten..

Mysig dag!














Alla dagar är mysiga!


Gillar

Haha, fan vad jag stör mig på att det inte finns "gillaknappar" överallt!! xP

Riktigt trevligt hade vi ^^

kram




Kom ihåg mig?