POSITIVITET



Jag anser att positivitet hjälper mot allt. Visst, är man ledsen så ska man få vara de, man ska få gråta eller hur man vill ta ut de men man ska vara lite försiktig med hur och vem man tar ut det över. Men är man positiv så blir allt mycket lättare, man kan sköta saker smidigare. Men det är vad jag tycker. Sen så finns det ju folk som inte tål folk som är positiva, såna som "hatar" positiva människor. Alla är vi olika och tur är väl de men det hjälper för mig och det skulle det göra för många andra också kan jag lova.

Positiva tankar!

Nog om de. Imorgon blir det en sväng till min papi. Det kan vara ganska mysigt att vara i Gunnarsbyn ibland. Sara skrev och frågade om jag inte kunde ta mitt pick och pack och komma dit imorgon. Why not liksom.. Haha.





Jag och Bräääls..
Två positiva pinglor.

NIGHT
&
 DAY

Haha, här var jag ju solbränd!! Det var ju för tusan i september. Kolla brännan!! :D




Kom ihåg mig?