SMOOTHIEFRULLE BESTÄMD REDAN NU!





Hmm kan inte sova.. Nu ligger jag här och bara funderar. Typ, vad ska man ha för smink på fredag, hur ska jag firra håret, vad ska jag ha för färg på naglarna, jag har till och med hunnit tänka vad jag ska göra med mitt hår när det har växt ut och blivit lite längre. Haha!  och då har jag lite att göra efter som att det är ett bra tag kvar tills dess haha.. Haha jag har till och med nu under tiden jag skrivit detta hunnit tänka vad jag ska ha i min nyttiga mat som jag ska göra imorgon/idag.. Haha! Illa illa. Vad skulle man ha gjort den här tiden på dygnet. Kanske
tvättat lite kläder... Mmmm ne det får blir senare idag haha. Jag får väl ligga här och googla runt lite. haha!
Imorgon har jag bestämt mig för att återgår till min smoothiefrulle som jag alltid åt innan den där jäkla underbara Alanyaresan.. haha! Haha ja fasen så skuma saker man hinner tänka under natten medans man inte kan sova.

Men nu är det i vart fall dags. Har faktiskt ställt larm på 06.30


 




Kom ihåg mig?