TRÄNING ÄR UNDERBART!

Så då var det snart färdigtränat för idag.. Fortsättning förljer imorgon.. Haha! Har precis tagit en lite paus för att trycka ner lite middag som destod av Keso.. Godare än godast! Nu är det bara några övningar som återstår.
Mycke roligare att träna om man har lite finare träningskläder kan jag även säga.
Tror att det kan var dags att inhandla nya för min del då blir man lite mer pepp till träningen också.. Men det är ju faktiskt underbart att träna. Men känner sig som en ny människa efter.. Hehe






Dagens träningsoutfit
I en inte så ren spegel.. Haha
Skyller på att det e i Lillebrors och Bellas rum. Hehe


Vattenflarran hade jag i högsta hugg










HAHA, hördu du!!! spegeln där är omöjlig att få ren och jag råkar veta vem som hade den först ;)




Kom ihåg mig?