7 SANNINGAR OM MIG


Jag har blivit utmanad av Marielle  att skriva sju saker om mig själv. Galet svårt! det är nog inte många jag slår i detta.. Haha. men vi kör


1.
En vacker dag för inte så länge sedan kom jag på att jag dras till "pojksnärtor" (tjejer med "killstilen") Alltså, Maysi ÄR BI!

2. Jag mår dåligt om jag blir "tvungen" att gå ut (på krogen) i ett plagg jag använt tidigare. Kan även få lite smått ångest av att använda ett plagg två gånger. Ja, jag är shopaholic.
 
3. När jag och en väninna var 16 höstar fick vi låna en gammal brandstation att bo i under en vistelse i Övertåneå. Redan första kvällen fick vi i oss en hel flarra sprit var och höll på att bränna ner hela brandstationen, våra föräldrar kom och hämtade oss för att ägaren till stationen ringt och sagt att vi var påverkade av allt möjligt, vilket inte stämde men lite för mycke alkohol kanske var inblandat.

4. Jag har svårt att släppa killar/tjejer in på livet (inte när det gäller kompisar). Svårt att få förtroende till ev. partners. Kär blir jag därför inte så lätt. Beror på tidigare förhållanden.

5. Testar just nu att leva som celibat undet en tid. Har klarat det bra än så länge

6. Planerar en flytt till Stockholm eftersom att jag aldrig riktigt trivts i Boden på grund av att jag är shopaholic och för att jag Älskar att ha mycke folk omkring mig.

7. Jag är en väldigt rastlös person. Som inte kan sitta inne och "hänga" en hel dag. Behöver någonting att göra hela tiden till och med när jag är galet sjuk.






BAAAAAAAAM! Forsta sanningen. Du dras till kvinnnkott...Starkt att erkanna pa bloggen.

Haha nu har vi lite att prata om när du kommer hem.. PÅ LÖRDAG!!!! WEEEI! Shit så GALET kul! Ja så är det lika bra att säga som det är.. Haha

"Celibat (av latin caelebs, "ogift") är ett livsval bestående i totalt avstående från sexuellt umgänge. Ofta avses, i synnerhet om celibatin är religiöst motiverad, avståndstagande från all slags umgänge med det motsatta könet."



Är du fortfarande celibat? ;b haha




Kom ihåg mig?