LIVE YOUR LIFE LIKSOM..


Fruktansvärt trött och mår fruktansvärt illa men det gör inget! Jag är på G


Hojja idag har jag verkligen sett galen ut och så ringer Jessica och säger att jag ska komma till Opalen. Inte kul.. Haha! Men vad gör man inte. Men nu ska jag i vart fall ta mig en härlig dusch och spackla på lite underbar make, på en stund lägger jag till där.

Haha fick just veta att min lillebrother har råkat bjuda hit 10 personer på lördag och det är precis vad jag också gjort.. Haha vårt lilla minihus kommer vara smockfullt.. Mysigt!


Ahh men idag ska jag i  vart fall tvätta ALLA mina kläder.
Ikväll ska det tusiken bli en tidig kväll för mig. Fast hur ofta håller jag de jag lovar mig själv så där. Never liksom! Haha
Men vad tusan vad ska man hålla på och planera saker för. Gör det som faller en in så blir det bra!

Live Your Life liksom!






Kom ihåg mig?