LUGNA PUCKAR




Jag ser gode trött ut nu. Svartsäckar under ögonen och hela köret..
Härligt.. Haha
 


Hoh galet vad mätt jag blev tröck i mig gröt och sedan slank faktiskt några chokladbitar ner efter de också.. Attans! Haha.
Nu ligger jag i vart fall och myser under täcket i hopp om att jag ska orka upp för att träna lite snart.. Men det får blir snart inte änn.. Vilken latjäköl jag är! hah. Idag har inte hänt allt för mycke mysfika på stan och sedan ahr jag trampat runt lite med mami på stan och hittat lite saker, fast nu vet jag inte om jag kan ha det när jag svällt upp som en balong känns det som! Nä det SKA tränas idag innan jag går och lägger mig så är det bara! Men först ska jag låta maten sjunka.
Så ser och har väl min fredag sett ut, ganska mysig.

Imorgon blir det iväg till Sandstorm tidigt på morgonen för att hjälpa henne med lite grejs, kanske en sväng till Luleå och sedan på kvällen blir det väl kanske utgång med flickorna. Vi får la se!

UNDERBART!





Kom ihåg mig?