UNDERBAR MORGON






Underbar frippa som
som tur var inte syns så här på morgon kvisten.. Haha



God morgon!

Underbart väder och riktigt skönt ute! Vad mer kan man begära, nada! Nu sitter jag och lyssnar på lite mysig musik och dricker ett glas grönt mint te så att jag håller mig frisk. Hoppas tatueringen blir bra Bella! Tror att han är i bra händer när det gäller de, kan tänka mig hur nervös hon är när det är första så där.. Hehe.
I alla fall nu ska jag dricka upp detta i lugn och ro och sedan in i duschen för att göra mig i ordning för fika med flickorna.


Hoh jämansh, hörde precis att det är så mycket som 7 sockerbitar i ETT glas rött och 6st i ett glas vitt.. Jag som är en riktig rövin drickare.. Inte längre efter jag hört de där kan jag ju säga! Då lär det ju vara minst 21 i en flarra, om inte mer!.. Hojja!

Nu tänkte jag faktiskt ha en vecka då jag bara "äter" drickbara saker. Soppor, smoothies och annat gott. Mycket bra att rena kroppen på de viset och kanske kanske gå ner något ton eller två.. Haha. Så jag börjar med te idag och sedan blir det en smoothiedag.. Gott och bra.





Kom ihåg mig?