UPP OCH HOPPA!




Cimon, snygg kille de där alltså..
Salivproduktionen ökar en aning när jan kommer i bild! Haha
ÄLSKAR frippan!



Hoh ofta jag har tränat någonting nu, om jag inte gjort det i sömnan förstås men det känns inte riktigt som det.. Haha.. Jillsan ringde och kollade läget, jag trodde att det var någon som skulle ringa och säga att jag försovit mig och att jag måste kliva upp, NUUUU! Men så var som tur var inte fallet.

Ja nä nu är det tusiken bara upp och hoppa och göra lite situps i var fall för tusan! Så här lat får man inte vara, det borde förbjudas! Nu springar jag upp halvsovandes för att ta mig ett glas mjölk och sedan då perkele! Haha

Undra om jag någonsin hoppat över "ordet" haha när jag bloggat.. Jag tror tusiken att det finns med i i stort sett alla inlägg. Haha. Där kom det igen.. Haha. Men tusan!

Ha en fruktansvärt fin kväll!





Kom ihåg mig?